Sayfalar

15 Kasım 2012 Perşembe

New In - November

Pazartesi günü "Coming Soon" diye bahsettiğim postumda arkadaşlarımla hem iş hem gezmek, hem de alışveriş  için İzmir'deydim. Tabii ki birkaç bir şey almadan dönmek olmazdı. Daha önce BURADA WISH LIST olarak bahsettiğim postumdaki wedge pabuçları önceden almıştım. Deri detaylı yeşil Zara bluzu denedim ve üzerimde hiç güzel durmadı o yüzden sepetimden çıkardım. Deri pantolon ise istediğim markada maalesef sadece 34 beden kalmıştı. Başka  markalarda da genelde tayt olduğundan almak istemedim.

Her neyse bunların dışında  leopar figürlü Zara bluzum, yine bordo V yaka diğer Zara bluzum, deri görünümlü mumlanmış yeşil Zara pantolonumStradivarius blazer ceket ve yine   Stradivarius balıkçı kazak,  bileklikler, süper fiyat :) Bershka ayakkabılarım, Levi's curve ID jean pantolon (-ki kalıpları süper  mutlaka denemelisiniz mum gibi ve çok rahat)  Body Shop Honey Bronze dudak parlatıcım, Lancome Genifique serisi göz çevresi kremim ve toniğim bu alışverişte sepetime çoook severek dahil ettiklerim oldu.
 Aaaa! bu arada unutmadan rimele de nihayet karar verdim:) Bu kez L'oreal 4D rimel aldım. Dün ilk sürdüm gayet başarılı valla, akma falan da olmadı.

Hepimize çok severek aldığımız her şeyi sağlıkla kullanmak kısmet olsun.

I've been to Izmir last monday with the girls for shopping and business purpose. As some of you know I have bought the wedge sneakers previosuly that I mentioned my "wish list" post. I tried the green leather detailed top but I didn't like it on me.

Anyway I included in my shopping basket from Zara this baroque leopard top and this burgundy V neck t-shirt and finally this green waxed trousers. Then my next stop was Stradivarius and Bershka:) I got the stone color basic blazer from Stradivarius and those super price stillettos from Bershka. I love many products of Body Shop and I got the Honey Bronze lip gloss from there. I'm very happy with my shopping basket at the moment:)) I wish all of you to use all your new stuff in very good days.








15 yorum:

  1. Sevgili Papis, aldiklarinin hepsi cok guzel parcalar. Arada trend olan bordo da var. Guzel gunlerde giy, ustunde paralansin desem yazik cok guzeller:)

    xxx

    www.thetrendreportuk.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
  2. Parcalarınız çok harika! Crem rengi ceketinize bağıldım!

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş fıstıklar görüyorum ben bu resimde :) Giydiğinde sen de fıstık gibi olacaksın belli ki :D
    Güle güle kullan aldıklarını...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. hepsini güle güle kullan Hülyacım. yeni rimel denemeyi seviyorum, o yüzden Loreal 4D'yi hemen not ettim ;))

    YanıtlaSil
  5. amanınnnn kaplanlı bluz harikaa! bi de yeşil pantolonla papiler nasıl güzel renge sahip. bu kıs moda militer :) benim papişim modanın sözcüsü! hepsini güzel günlerde kullan güzel arkadasım!seni cook sevıyorum!

    YanıtlaSil
  6. hoş gelmişin şekerim bi geldiğinde haber bekliyorum artık yoksa ben ayvalıkta basıcam :) hepsini güle güle kullan bence hemen postlar gelsin)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. bilekler coooook harika cok sevdim !!!!❤

    YanıtlaSil
  8. hepsi harika şekerim...güle güle kullan:))

    YanıtlaSil
  9. hepsinide hepsinide cok cok begendim :) güle güle kullan cicilerini

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  10. İşte beklediğim post hepside pek güzeller iyi günlerde giy canım

    Gülnihan

    YanıtlaSil
  11. en cok ceketının rengını tarzına bayıldım

    YanıtlaSil
  12. I like the jacket!
    Have a lovely week :)

    YanıtlaSil
  13. cok seker parcalar almısın bence hepsı sahane hatta uzeınde gorelım hemen :)))

    YanıtlaSil
  14. The burgundy top is such a lovely shade - perfect for winter. It was a lovely surprise to see that you are my new follower - thank you! I've been looking at your blog and I'm following you too.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
  15. Cok zevkli kombinler, iyi gunlerde giymen dilegimle <3

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...