Sayfalar

23 Eylül 2012 Pazar

Object of Desire

When I saw those shoes on Modatutkusu , suddenly I fell in love with them:)) I'm dying for those Topshop shoes now:( I really need such as flats. However as you know I live very far away to some of cities. Some main shops are located like Topshop, Zara, Bershka etc. in Izmir or Istanbul.  I think for a long time those shoes would be object of desire for me till I see the another different models:)

Bu babetleri Modatutkusu 'nun paylaştığı instagram fotoğrafında görünce çok beğendim. Tam da bu tarz bir babete ihtiyacım var. Ancak gel gör ki bana en yakın Topshop İstanbul Cevahir'de ve Nişantaşı'nda:) Ne yazı k ki İzmir'de ki Topshop kapanalı çooook oluyor:(( Topshop'un  UK web sayfasından alabiliyorum ancak onda da uluslararası gönderi için minimum 100 Pound'luk alışveriş yapmam lazım:(( Yani benn kısacası üstüne bir bardak su içeyim:(



18 yorum:

  1. aynen..Ankaradaki Topshop kapandığından beri ağzımın suları akarak bakıyorum herşeye:(Topshop Türkiye online alışveriş şart:))valla ihya ederiz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seza'cım katılıyorum sana. Topshop UK online'dan almayı bile düşünmüşüz gerisini bilemiyoruz artık:))

      Sil
  2. ay cok hoşlar bayıldım :)

    YanıtlaSil
  3. şu an bende aşk yaşamaya başladım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen İstanbul'dasın Aysun'cum. Gidr bakarsın civardaki tüm Topshop'lara:)

      Sil
  4. Yakınlarda istanbula gidecek olursan ben alırım senin için :) Kaç numara giyiyorsun??? Bu arada güzelmiş babetler gerçekten bi tane de kendime mi alsam???

    YanıtlaSil
  5. Deniz'cim Yakınlarda İstanbul'a gidebilsem kendim alacam zaten:))Ama hallettim bile İstanbul'daki yakın arkadaşım benim için yarın bakıyor ve bulursa alıp yolluyor. Bence kendine de almalısın:)

    YanıtlaSil
  6. ohh sevindim halletmene , birsürü insanız burda dicektim alır kargolarız uzuldugun seye bak;)

    YanıtlaSil
  7. eğer istiyorsan ben gerçekten de alıp kargolayabilirim hangi numarasını istiyorsan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Missipisi, çok teşekkür ederim. Geldi bile. En kısa zamanda paylaşmaya çalışırım:)

      Sil
  8. Gercektende güzellermiş, umarım bulur arkadasın cunku buradaki topshop magazaları (2 tane var) cok küçükler ve her ürün gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe'cim pabuç bulundu, alındı ve adresime geldi bile:)

      Sil
  9. AAA halletmen iyi olmuş ablacım çok yakışır :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldım bunlara benn! gel gor kı ıstanbula gıtmem llazım bu cıcler ıcın sanırm

    YanıtlaSil
  11. Papiscim, bu postu da kacirmisim, zebrali hem de, tam benlikmis, gule gule kullan canim, arkadaslar ne gun icin dimi : ) Ben de bakicam ilk firsatta, burada topshop yok, Istanbul da artik : )

    YanıtlaSil
  12. Topshop caddede de bir tane var yolum düşerse mutlaka bakarım ben de ama ne zaman güzel bir şey görsem bloglarda kalmamış oluyor, ayakkabı numaran neydi aklımda olsun bari Papiş'cim ;)

    YanıtlaSil
  13. Yaa çok sevindim tatlım babetlerin sana gelmesine :))) bir daha orada bulamadığın bir şey olursa direk bize yazabilirsin yardımcı olmaktan büyük keyif alırım canım, güzel günlerde kullan güzel papilerini :))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...