Sayfalar

22 Eylül 2012 Cumartesi

Givenchy Boots


Givenchy'nin, Prefall 2012 koleksiyonunda yer alan "Shark Lock Fold Over Wedge Boot " çizmeleri şimdiden bir çok hanımın arzu nesnesi olmuş bile. Birçok yabancı ünlü teker teker giymeye başlamış. Kim Kardashian sanırım mevcut her rengini almış.(Bknz: aşağıdaki fotoğraflar:))

Bakalım bizim High Turkish Society'den ilk kim bu çizmelerle magazin dergilerinde ve bloglarında görünecek:) Çizmelerin fiyatı: 1.695-US$ Daha fazla detay isterseniz BURAYA bakabilirsiniz.












9 yorum:

  1. Bizden de alanlar olmuştur, havaların soğumasını bekliyorlardır;)

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle kombinlemeyi başaramamış yine Kim =))
    O güzelim çizmeleri batırmış wallahi:)

    YanıtlaSil
  3. sanırım Kim giydiği ve daha bodur göründüğü için hiç sevmedim ben bu botları sanki kibarlıktan çok uzaktalar ki bu benim tarzıma çok uygun değil :)


    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. bizim turkish style'larda hic iyi duracagini sanmiyorum ama pinky'ye katiliyorum kesin havalarin sogumasini bekliyorlar :)))))

    fashiononboard.net

    YanıtlaSil
  5. Ben bu botları pek beğenmeyenlerdeniim, ama bazılarına yakışıyor. Bizden de İlkem Öztürke yakışmış bence. Bizimkiler havanın soğumasını bekliyor olabilirler cidden bakalım alaturka sosyetiklerimiz Kim'den bile beter olabilecek mii? :D

    YanıtlaSil
  6. Bence bu cizmeleri kullanmak icin uzun boy gerekiyor,en azindan Kardashiandan uzun olmak gerekir:)

    www.nesliyildirim.com

    YanıtlaSil
  7. Hic sevmiyorum ben bu cizmeleri yaaaa

    YanıtlaSil
  8. Ya ben gormemisim bazi postlarini, simdi gordum bunu da, ben de sevemedim bu cizmeleri, giyecekse de cidden model gibi ince upuzun kisiler giysin, bir tek onlarda fena durmaz, Kim e de yakismamis bence. Guzel sozlerin ve begenin icin cok tesekkur ederim arkadasim : )

    YanıtlaSil
  9. Bu çizmeleri ilk çıktığı günden beri ben de çok beğeniyorum alıp başarılı bir şekilde kullananlar olabilir ama yakıştırmak için bence zarif olmak şart, Kim'de pek beğenemedim o yüzden o kalın hatlarına olmamış hiç bence :// üstteki modelde fildişi modeli nasıl güzel durmuş oysa.

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...