Sayfalar

8 Eylül 2012 Cumartesi

I LOVE ME


Size yeni bir online alışveriş sitesinden bahsetmek istiyorum. Didem, (görümcemin yani diğer Papiş'imin:)) üniversiteden yakın arkadaşı. Didem daha sonra MBA için Amerika'ya gitti ve uzun bir süre orada yaşadı. Kendisi aynı zamanda giyimi, alışverişi, kendine bakmayı, süsü çok çok seven biri olarak ve giyimde de genelde markayı tercih eden biri olarak online satış için bir site kurmaya karar verdi. Yaklaşık 3 aydır bu siteden satışlar yapmakta. İlk başta kendi çevresine Amerika'dan çeşitli markaların kıyafetlerini getirerek yapmaya başladığı bu işi, kendi imkanlarıyla biraz daha büyütmeye karar verdi.



Hepsi orijinal ürünlerdir. Buna hiç kuşkunuz olmasın. Daha detaylı incelemek isterseniz BURADAN  didemkaplan.com 'u inceleyebilir veya facebookda'ki "I LOVE ME" sayfasını beğen yaparak ürünleri ve fiyatlarını görebilirsiniz.

Daha fazla bilgi, istediğiniz başka bir markanın çantasını, ayakkabısını, kıyafetini veya bir başka modelini getirtmek isterseniz de didem-kaplan@hotmail.com adresine e-posta göndererek Sevgili Didem'e sorabilirsiniz.

15 yorum:

  1. Papiş'cim blogun yeni yüzü ne kadar güzel olmuş, header'ını çok sevdim hayırlı olsun :)) siteyi de çok merak ettim hemen inceliyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giz'cim çoook teşekkür ederim. Beğenmenize çok sevindim canım.Öpüldün.

      Sil
  2. hemen bakıyorum papişinin sitesine bıtanem!

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir siteye benziyor. Denemek lazım :)


    gorgeousofmyworld.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Merhaba
    bloğunuzu severek takip ediyorum,ama söylemek istediğim birşey var.
    Bir okuyucu olarak birden fazla blog takip ediyorsanız bunu gooogle reader üzerinden
    yapmak en iyi seçenek,ve ilgini çeken bir şey gördüğünde bloğun sayfasına
    gitmek(en azından yorumları okumak için)ama sizinde bloğunuzda olduğu gibi postunuz
    google readerda sadece yazı olarak resimsiz görünüyor,bu da diğer bloggerların postlarının
    arasında dikkat çekmeden karışıp gitmesine sebeb oluyor,benim size naçizane tavsiyem
    bloğunuzun google readerdaki görünüm ayarlarını değiştirirseniz (hem yazı,hem resim görünecek şekilde)
    hem bloğunuz öne çıkar,hemde sayfa ziyaretçiniz artar.

    YanıtlaSil
  5. @Cmltmzl, blogumu severek takip etmene çok memnun oldum. Tavsiyene de çok teşekkür ediyorum. Bunu yazmana sevindim. Aslında bu durumun farkındayım. Google Reader'dan birçok kez ayarı değiştirdim ama nedense resim/foto hala gözükmüyor. Sanırım bazı şeyleri eksik yapıyorum ki ondan görünmüyor. Tekrar ilgilenip dediğini uygulamaya çalışacağım. Eğer ayarın tam olarak nasıl olduğunu da biliyorsan ve benimle paylaşırsan çok sevinirim. sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. canımmmmm hemen bakıyorum cok tatlısıınnnn

    YanıtlaSil
  7. once blogda değişikliği cok sevdim bunu soylemek isterim renkler ve kareler harika omus..
    siteyi ok merak ettim girişimci kadınlara bayılıyorum.. hemen bakıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Aysun'cum ben de çok sevdim sizin beğenmeniz benim için daha da önemli:) Çok teşekkür ederim.

      Sil
  8. Bloğun yeni yüzü çok hoş olmuş canım.Siteyide inceledim hemen:)Güsel parçalar var, şimdiden hayırlı olsun, bol kazançlar papişine:).Sewgiler...

    YanıtlaSil
  9. Hülyacım bende yeni headerını çok beğendim. Siteyi incelemeye gidiyorum;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun'cum beğenmene sevindim. Didem'in yardımıyla oldu sağolsun:)

      Sil
  10. Yenilikler herzaman güzeldir arayüzüne bayıldım:)
    Didem'in facebook sayfasını da inceledim MK çantalar fln çok uygun cidden, zevkli tercihler var, sen alışveriş yaptın mı hiç? :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...