Sayfalar

22 Eylül 2012 Cumartesi

LÜTFEN BANA BİR YARDIM!

Sevgili arkadaşlarım, okuyucularım

GOOGLE READER' dan ve blogger kumanda paneline tıklayınca OKUMA LİSTESİ bölümünden takip ettiğim, izlediğim tüm bloglar yeni post girdiklerinde yanında  konuyla ilgili koydukları fotoğraflar da çıkıyor.

Ancak ; ben yeni yayın girdiğimde fotoğraf koyduğum halde sadece yazı çıkması beni deli ediyor. Aradım, taradım ama bu ayarın nereden yapıldığını bir türlü bulamadım:((  Bilen varsa, bana yardımcı olursa, bilgiyi paylaşırsa çok sevinirim. HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL ne de olsa:))

Ne demek istediğimi daha iyi anlamanız için print screen koydum.

İlk print screen'de kırmızı daire içinde son post girenlerin fotoları da çıktığının göstergesi;



İkinci print screen'de benim sorunum görünüyor. Yeni girdiğim yazı var ama yanında foto yok:((


7 yorum:

  1. aynı sorun bende de var.bilen yazsın.

    YanıtlaSil
  2. Sorunuza kendi blogumda cevap yazdım fakat geç cevapladığım için yorumu görebilmeniz ve aynı sorunu yaşayan diğerleri için buraya taşıyalım.
    Tüm yazıları resimsiz görünenler için çözüm şöyle.

    Blogger kumanda paneli › Ayarlar › Diğer yolunu takip ederek Site içerik takibi bölümüne gidin ve buradaki ayarlarda, Blog İçerik Takibine İzin Ver ? yazan seçeneğin karşısında yer alan bölümü Tam veya Atlama aralığına kadar olarak işaretleyin muhteelen sizde Özel olarak işaretlidir.

    sadece bir kç postunuzada resim görünmüyorsa onun çözümüde resimleri bloggera yükleyin yani resmi başka bir urlden eklemeyin.

    YanıtlaSil
  3. Tayfun , çoook ama çook teşekkür ederim. Dediğin düzeltmeyi yaptım ve sorun halloldu.

    YanıtlaSil
  4. papiş sağol bende yaptım ama değişiklik olmadı.sorunum başka sanırım.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Rica ederim Papiş style sorunu halledebilmene sevindim.

      @uğurböceği senin sorunda ortadan kalmış gogle readerda gayet normal görüntleniyor postaların. Hatta ta olarak işaretlemişsin.

      Fakat şöyle bir durum var blog blog listem gibi RSS yayınından içerik çeken gadgetlarda görüntülenemez onunda sebebi blogunu Yetişkinlere Uygun İçerik olarak ayarlamışsın buda şu nlam gelir bloguna ilk girildiğinde Devam etek istiyrmusun diye uyarı gösterilir.

      Bunu bilerek mi işaretledin bilmiyorum ama kendinde bkıp düzeltmek istersen.

      Blogger kumanda paneli › Ayarlar › Diğer yolunu takip ederek . Sende şuan Evet olarak işaretli olan , Yetişkinlere Uygun İçerik bölümünde yer alan seçeneği Hayır olarak işaretlersen bu sorunda ortadan kalkmış olur.


      Sil
  5. Uğurböceği, mutlaka olmuştur.Ben de ilk öyle sandım. Ayarları yapıp eski postlarına bakarsan görünmüyor ama yeni bir deneme yazısı yaz ve bir foto koy bak nasıl çıkacak. Ayarlardan sonraki postlar görünüyor canım.

    YanıtlaSil
  6. ben de burada okuyarak öğrenmiş oldum tatlım sorunun ne olduğunu ve nasıl çözüleceğini! hallolduğuna sevindim :) öpüyorum seni çok.. <3

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...