Sayfalar

30 Eylül 2012 Pazar

Hidden Paradise

Baştan söyleyeyim bu postta çok fotoğraf olacak. Bünyeniz fazla fotoğraf kaldırmıyorsa ya hemen yazının sonuna geçin ya da bu post'u hiç okumayın:) Karar sizin!

Güz mevsimi yavaş yavaş belirtilerini gösterse de, sararan yapraklar yerleri süslese de, akşamları omuzlar hırka istese de, güneşin son sıcak günlerinin keyfini sürmeye çalışan şanslılardanım. Bunun için  her zaman şükrediyorum.

Eylül ayında bir çok tatil beldesinde deniz, kumsal ayrı bir güzel oluyor. Yazdan ziyade asıl bu ayda bu güzellikleri yaşayabilmek gerçekten bir nimet. Allah herkese yaşatsın. İşte bu güzellikler için biz de dört arkadaş bu hafta içi  Ayvalık'a yakın olan "Kalem "Adası"na doğru yol aldık. Göreceğiniz gibi Ada adeta bize kalmıştı. Toplasan koca tesiste tatil yapan 10-12 kişi ancak vardı. Burnumun dibindeki bu cennet adaya daha önce gitmediğim için kendime de ne kızdım bilemezsiniz:(

Neyse ben lafı fazla uzatmadan kendi penceremden çektiğim fotoğraflarla sizi baş başa bırakayım:) Kaldığımız tesisin web sayfası ve daha fazla görsel  için BURAYA bakabilirsiniz.

Even it is Autumn, we are living the last days of summer in here.  Those post is pertaining to our trip to Kalem Island where is very close to Ayvalik. We have been there last Wednesday with the girls. If you'd like to see more photos and visuals of the island you should visit the web page from HERE. Enjoy with the post:)




















29 yorum:

  1. kıskandım mı ne :) tam bi tatil moduna girdim, of ya :( yaz geri gelse ne güzel olurdu... sondan 3.fotoyu çok beğendim, bi orada olmak istedim.....

    senin enerjini buralara kadar aldım tatlım, yine çok hoşsun... çok öpüyorum

    duju

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duju'cum keşke herkes senin gibi kıskansa:) Çok teşekkür ederim canım. Ben de öperim:)

      Sil
  2. Hulyacim, bu postu okuduktan sonra sana sayende bu guzellikeri gordugumuz icin tesekkur etmek istedim. Senin gibi bende kendime kizdim:( 5 hafta Ayvalikta kalipda etrafda ne var yok daha fazla arastirmadigim ve bu guzel adayi bu yaz gorebilme firsatimi kacirdigim icin, su an acayip ofkelendim.

    Ame ne guzel olmus gitmen. Bizde ogrenmis olduk. Benim sasirdigim olay, burasi sanki sakli tutulan bir cennet gibi, varligini hic duymadim, reklamini bile gormedim. Buda isletme hatasi.

    Umarim, ailende hersey yolundadir simdi. Yazin gorusemedigimize uzulmustum. smoky cheese'inide yemek zorunda kaldim :)

    xx

    http://thetrendreportuk.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zelish'cim seninle görüşemediğimiz için o kadar üzgünüm ki sorma zaten:(( Tam 1 ay kaldım gittiğim yerde ve çok şükür her şey yolunda.Smokey cheese bana kısmet değilmiş n'apalım Zelişcim. Sağlık olsun da bakarsın İngiltere'ye gelirim orada görüşürüz senle, olur mu olur.

      Olsun sen de bir daha ki gelişinde gidersin. Not al kenara:)İşletme tam aksine reklamını çok akıllıca yapmış. Her daim dolu olan bir yer. Nisan ayından ekime kadar genelde hep aynı misafirler oteli kapatoyorlar canım. Her daim full çekiyor yani.

      Sil
  3. Harika nekadar huzurlu vekeyifli gozukuyor . Tam sezon orda simdi deilmi bende bayiliyorum Eylul de tatile ne keyif ne iyi etmissiniz gitmissiniz . 👏😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Begüm'cüm. Hem de harika bir sezon.Kalem Adasına bir fırsat bulduğunda mutlaka gelmeni tavsiye ederim.

      Sil
  4. Canım fotolar harika, ne zamandır g,tmk istiyorum dikiliye iki adım hala neden gidemedim bilmiyorum ama artık önumuzdeki yaz mutlaka diyorum bu şahane postu görünce :)

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde sana da çokk yakın burası. Bir ara gitmelisin Hatta seneye yazı bekleme bak havalar nefisken kaç günübirlik.

      Sil
  5. Hulyacim ben bu bol resimli postunu tabiki cok sevdim, tatil postu da boyle olmali zaten, o ortami bize de ucuncan yasattin cok sagol : ) Cennet tam burasi, hic duymamistim, sayende ogrendim ve hemen fave dosyama sakladim, Ayvalik bolgesine tekrar gittigimizde kesinlikle ugranmali, o denize girilmeli, otel de cok cok guzel gozukuyor. Ben de eylul ekim tatilcilerindenim : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin'cim bu fotolar güzelliklerin onda biri sadece. Yakından görmelisin. Maldiv adalarındaymış hissi veriyor insana bu mekan.

      Sil
  6. gercekten mukemmel yanınızda olsaydım keske dedırtıcı

    YanıtlaSil
  7. NASIL YAAAAAA...BU KADARCIKMI FOTOLAR,HANİ ÇOK VARDI,HANİ BIKMADAN İZLEYECEKTİK ÖFFF,PÖFFFF,PUFFFF....
    CANIM BENİM GRUP HARİKA,SEN HARİKASIN,MEKAN HARİKAAA.....ACAYİP FESATLANDIM HABERİN OLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakteriiii, canııım bazı kişilere bırak bu kadar fotoğrafı daha azı bile (NEDENSE) çok fazla geliyor:) Gerçi ben kimseye takmam orası ayrı.

      Harika grubu ve beni beğenmene sevindim. Çok teşekkürler. Fesatlanma bir daha ki sefere seni de alalım:)

      Sil
  8. şekerim süpersin,süpersiniz!! ohh içim açıldı:))

    YanıtlaSil
  9. Hülya inanmıyorum bayılırım ben oraya..hamileyken gitmiştim hatta blogda yazmıştım,duruyordur yanılmıyorsam..ya bizim seninle bi türk kahvesi içmemiz lazım.Boluya gel:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezaaaa, ben de sana inanmıyoruuummm:)) Bence de seninle kahve içmeliyiz. Bu gidişle biz senle akraba çıkabiliriz:)Hemen bakıyorum senin bloga o zaman bakalım sen neler yazmışsın bu gizli köşe için:)

      Sil
  10. Fotograflar super, Ayvalik benimde sevdigim yerlerin basinda geliyor

    Takibe aldim bloguma beklerim takibe alirsan mutlu olurum


    http://www.nutswardrobefashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. denize bak yaaa...buz gibi sulara atlamalı şimdi..

    YanıtlaSil
  12. of nasılda güzel bir yer . koca yaz geçti hala gelemedik Cunda'ya :(

    YanıtlaSil
  13. Yazının başında çok resim olduğu için uyarmana rağmen, bana bu kadar fotoğraf yetmedi. Denizi ne kadar özlediğimi fark ettim.

    YanıtlaSil
  14. Allahım nasıl guzel bir yer oyle. denizi nasıl berrak.. iyiki koymuşsun bolca fotoğraf sen anlar goster biz ogreneleim saklı cennetleri..

    YanıtlaSil
  15. okul baslayınca planlar olmus bacımm :)) ahhahh ben de isterdim yaaa :))

    YanıtlaSil
  16. merhaba bloğunuz çok güzel :)
    bende sizi bloğuma beklerim beğenirseniz izleyicim olmanızı da isterim hoşçakalın:)

    http://suslupuslublog.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. ba-yıl-dım hemen geliyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Kalem adası çok güzel diye duymuştum, söyleyenler az bile demişler cennet burası adeta :)) ne güzel keyif yapmışsınız papiş'cim o beyaz kumların üstüne uzanıp güneşin keyfini çıkarmak vardı şimdi :))

    YanıtlaSil
  19. Ayyyy İzmir'liyim ama küçükken bir süre Ayvalık'ta yaşamıştık.. Çok severim.. Nasıl özlemişim! Ohhhh tadını cıkarmıssınız cok guzel :)

    YanıtlaSil
  20. harika resimlerdi hiç bitmesin istedim bakmaya doyamadan bitti ama

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...