Sayfalar

2 Eylül 2012 Pazar

Miranda Kerr'in favorim stili

29 yaşındaki Miranda Kerr'in stilini ve çabasız şıklığını çok beğenenlerdenim. Fazla konuşmak istemiyorum. Favorim olan aşağıdaki kombiniyle yine kendisine hayran kaldım.

Hatun boşuna Victoria's Secret'in meleği olmamış değil mi? Pantolonu nasıl güzel taşımak, sade beyaz bir gömlekle ve yine sadece at kuyruğu yapılmış bir saç modeli ile bu kadar havalı görünmek herkese nasip olmaz.





Miranda'nın pantolonu: A.L.C James,  Pabuçları:Jimmy Choo,  Çantası: Celine,  Gömleği: Equipment ve Gözlükleri: Stella McCartney

12 yorum:

  1. Özellikle ayakkabıları harika, ben olsam ikinci adımda ayağımı burkup topuğunu kırardım. Hatun sanki spor ayakkabıyla yürüyormuş gibi rahat:))

    YanıtlaSil
  2. sonuna kadar katılıyorum. son zamanlarda gördüğüm en iyi günlük kombin, hatta geceye bile devam edilir ;)

    YanıtlaSil
  3. Cidden cok guzel tasiyor, cuval giyse yakisacak biri zaten :) vu vucuda bu guzellige, bir de zevkli klas giyiniyor, ben de cok begeniyorum :)

    YanıtlaSil
  4. En cok ayakkabılarına bittim :)

    YanıtlaSil
  5. Papiş'cim Miranda Kerr'in stilini ben de çok beğeniyorum ancak kendisinde stil zevki dışında öyle bir güzellik var ki ne giyse herkesten daha güzel taşıyor zaten :)))

    YanıtlaSil
  6. buyulendım desem yerıdır ıann gozleırmı alamadım papıssıcımm :)) pantolunun detayı ayakkabılar gozlukler harıkaaaaa

    YanıtlaSil
  7. ay çok güzelmiş cidden bende çok beğendim, en çok da pantalonunu.

    YanıtlaSil
  8. Evet gercekten cok guzel vucut yapisi. Pantolon desen ona keza. Ben de bakiyorum iste ooolee:):)

    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. beğenilmeyeçek gibi değil doğrusu, sade şıklık her zaman moda.

    YanıtlaSil
  10. mükemmel olsaymış..ayakkabılara bittim.. merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil
  11. gerçekten mükemmel:))

    ozlemtuana@blogspot.com

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...