Sayfalar

14 Mayıs 2013 Salı

Tropikal Geçiş

Herkese yeniden merhaba,

Geçen cumartesi, oğlumun yıl sonu gösterisi vardı. Ona katılmak için okulunun yolunu tuttuk. Ben de buraya giderken çok beğendiğim ve çok severek aldığım Twist'in tropikal esintiler taşıyan papağan detaylı tshirt'ünü giymek istedim. Havaların bu aralar biraz serin ve kapalı gitmesi de kolları uzun olduğu için bu tshirt'ü giymem açısından iyi bir fırsat oldu.

Kombinin oluşturucusu parçası Twist bluz idi. Altına kurtarıcılarımız Mango jean'imi ve bluzun mavi tonuyla neredeyse aynı olan Stefanel ayakkabılarımı giyerek olayı bitirdim. Twist bluzumun aynısını incelemek veya satın almak isterseniz TWIST'in online satış sayfasına yani BURAYA BAKABİLİRSİNİZ. Üstelik kargo ücreti de ödemiyorsunuz.

Aynı bluz 1V.1Y.COM'un sayfasında da satılmaktadır. Ancak 1v.1y.com (sanırım 6.00-TL civarı) bir de kargo ücreti alıyor.Bu da küçük bir dip not size :) Oraya da bakmak isteseniz BURAYA TIKLAYABİLİRSİNİZ.

Bu look'umu instagramdan o gün paylaşmıştım. Çoğunuzun tanıdığı sevgili blogger arkadaşımız  LULU altına tam da buna uygun harika bir bileklik olduğundan bahsetti. O bilekliğe de detaylı bakmak, fiyat ve bilgi sormak  isterseniz size ATÖLYE 16'nın instagram hesabına bakmanızı tavsiye ederim.

Hepinize mutlu bir hafta olsun.Görüşmek üzere, sevgiyle-sağlıkla kalın.







35 yorum:

  1. These pictures are incredible lovely!
    Have a nice day!
    kisses)

    YanıtlaSil
  2. Canimmm baktim hemen.. Ne tatlisin :)) operimmmm cook !

    YanıtlaSil
  3. Hülyacım, nasıl güzel olmuşsun, harika görünüyorsun!! Bluz ile ayakkabıların uyumunu çok sevdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysuncum çok teşekkürler. Beğenmene sevindim. Öperim.

      Sil
  4. her zaman ki gibi harikasınız

    YanıtlaSil
  5. selam.. onlar ne güzel ayakkabılar öyleee :))
    rengine,modeline bayıldım :)
    http://www.sinemspinkdiary.com/

    YanıtlaSil
  6. ayyyy canım benim,vallahi özlemişim seni:)
    oğlunu benim için 2 kere mıncıklamanı önce söyleyip,sonra kombinine ama özellikle ayakkabılarına bayıldığımı söylemeden geçemeyeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Bakterim. Sık sık beklerim.Oğlanı mıncıkladım bile:) Ben de seni özledim. sevgiler.

      Sil
  7. Canım çok yakışmış kombinin, ayakkabılara da ayrıca bittim! Geçen sezon ben de denemiştim ama bana çok rahat olmadığı için emin olup alamamıştım, sen o kadar güzel taşımışssın ki pişman oldum şu an:)

    http://pukfashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buketcim çok teşekkürler. Evet ayakkabılar gerçekten çok şık ancak 2 saatten fazla giymek mümnkün değil. dediğin gibi biraz rahatsız bir ayakkabı. Chrisitian Louboutinler gibi işte :) Görüntü süper ama konfor sıfır:(( Bence almadığına çok da pişman olma. Sevgiler.

      Sil
  8. nasıl guzle bır kombın hemen sayfaya balkıyorum cok begendım cunku yıne senbı ve mınnosunu..mutlulugunuza daım olsun canım sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kelebeğim:) ben de seni öperim.

      Sil
  9. Beautiful blouse & heels!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  10. ne tatlı bir bluz.koldaki papağana bayıldım:)))
    bloguzu takipteyim,bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen, bu bluzda papağan detayı beni cezbeden oldu :) Bloguma hoşgeldin. tabii ki sana da gelirim.sevgiler.

      Sil
  11. Ohh! Love your look! :)

    Do u want to follow each other? I'm already following u!

    xx from

    http://letoileduphare.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Super bir kombin ozellikle papaganli bluzu coook sevdim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zeynep. Beğenmene sevindim:)

      Sil
  13. aslında bu havalarda benimde hep mavi giyesim var :)
    tonlar harika
    takibe başlıyorum
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  14. Kombin harika olmuş canımm topuklulara da bittim ayrıcaa :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  15. Hulyacim, Twist denmis bu ust, ben nasil kacrimisim bu bluzu gecen gidisimde, neyse yakinda yine gidicem buna da bakarim kesin. Ayakkabilari da gecen yaz nasil kacirmisim, o da ayri bir pismanliktir : ) Atolye16 nin papagan bilekligi cidden cok uyar bu bluza : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylincim inşallah bir sonraki gelişinde alırsın. İstersen sana alıp kargo bile yapabilirim. Öperim.

      Sil
  16. Uzun bir aradan sonra merhaba Papiş :) çok guzel bir seçim, Twist in tropikal koleksiyonuna bayıldım bu sezon. Ayakkabıyla kombine ayrıca bayıldım.

    http://bir-alisveriskoligin-itiraflari.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  17. bluz muthişşş! 10 numara olmussun burada ;)

    YanıtlaSil
  18. Her şey harika.. Ama ben gözlüklere ba-yıl-dım...

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...