Sayfalar

8 Mayıs 2013 Çarşamba

Hep bu Instagram Yüzünden :(

Herkese merhaba,

Çok uzun süredir bloga yazı girmiyorum, giremiyorum. Benim için nedeni : Instagram! :( Hayatıma girdi gireli, anlık instagramdan fotoğraf paylaşmak daha kolay geliyor. O yüzden,  tekrar bloga fotoğraf aktar, post gir üşeniyorum açıkçası. Ama beni sadece blogtan, instagram kullanmayıp takip edenler var. Hatta aldığım birçok e-posta bu postu yapmamda da başlıca neden:)) Beni takip eden, severek izleyen ve okuyan herkese çok teşekkür ediyorum.

Yine biraz tembellik olacak ama instagramdaki fotoğraflarımı burada paylaşıyorum. Biliyorsunuz özel fotoğraflarımı çekecek kimsem yok. Ama oğlum Ali artık yavaştan bu işi kıvırmaya başladı. Gayet de başarılı  gidiyor:) Dışarıda çekilen fotoğraflarım onun objektifinden:)

Herkese keyifli, yağmursuz bir hafta dilemek istiyorum. Ama hava raporundan öğrendiğime göre hafta sonuna kadar yurt genelinde bir yağış ve hava sıcaklıklarında 4-5 derece düşüş olacağı.

Aşağıdaki nefti yeşil yeleğim ve converse'lerim, hatta bu fotoğrafladaki bir çok parça da BURADAKİ POST'UMDA alışveriş torbamdan çıkanlar.

Yeleğim: Mango(yeni sezon), Kuru kafa detaylı Tshirt: Bershka(yeni sezon), Beyaz jean pantolonum: topshop(sanırım 3 yıl öncesinden), gözlüklerim de: instangramda ki @trendbrand_tr adlı satıcıdan.




Kot yeleğim: (-ki kumaşı öyle yumuşak ve ince ki şiddetle tavsiye ederim): Stradivarius(yeni sezon),  beyaz tshirt: Mango,  tayt: H&M ( geçen sezon almıştım),  Espadriller: Stradivarius(yeni sezon, inanılmaz hafif ve rahat bunları da tavsiye ederim. Fiyatları da çok uygun), aynalı gözlüklerim: yine instagram @trendbrand_tr satıcısından.




Siyah kuru kafa detaylı tshirt: Mango-yeni sezon,  Beyaz pantolon (çok rahat ve iç belli etmiyor :))  MANGO -yeni sezon,  Puantiyeli ayakkabılar ise : Zara, evvelki yıldan




Burada da her ne kadar belli olmasa da:)) Beyaz Ayakkabılarım: Silver SUPERGA(simli) , Gri tshirt: Mavi jeans-geçen sezon,  Jean pantolon: Mango-yeni sezon




7 yorum:

  1. Bir ben kaldım instagram kullanmayan :)) İnstagramda paylaştıklarını burada yayınlaman benim için çok iyi oldu

    YanıtlaSil
  2. cnm burada seni özlüyoruz. bende kullanmıyorum instagram, blog can dır burda ol :)

    YanıtlaSil
  3. İnstagram kesinlikle paylaşım için çok rahat bi yer ben de aşırı bağımlısıyım :)
    Stradivarius espadrillerine aşık oldum bu arada. Bana da beklerim :)

    http://damlakalaycik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. ah ah bu ıg mahvettı gercekte...ben ıg de kullanıyorum blogda ama sende ıhmal etme olur mu..sevgıler

    YanıtlaSil
  5. HAHAHAHHA AYNEN YAAA,BENDE SENİN GİBİ SIRF FOTO ÇEKİMİ İÇİN BİR MİNİ MAUSE DÜNYAYA GETİRİP,İYİCEEEEE YETİŞTİRMEK İSTİYORUM:)
    FOTOLAR GAYET GÜZEL,AMA BENİM GİBİ SENDE ÜZERİNDEKİ BU MAMURLUĞU ATIP BLOĞU İHMAL ETME ŞEKERLİĞİM:)

    YanıtlaSil
  6. Canim ben de senin gibiyim, IG ye baslayali beri blog yavasladi, seni cok iyi anliyorum. Ben IG den resimlerin cogunu gordugum ve yazdigim icin burada ayrica yazmiycam. Ogullarimiz bu isi kivirmaya basladi cidden : ) Mirror gozluk olayina sen de hosgeldin, ben modasi gecse bile kullanirim, o kadar sevdim onlari : )

    YanıtlaSil
  7. İnstagram galiba blogların yerini hızlı bir şekilde almaya başladı hayatımızdan daha önce sıklıkla gezidiğim blogları artık instagramdan takip eder oldum:))

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...