Sayfalar

31 Mayıs 2013 Cuma

İPEKYOL ve TWIST 2013 YAZ İNDİRİMİ BAŞLADI!




Arkadaşlar merhaba,

İndirimler yavaştan kendini göstermeye başladı. Bugün itibariyle İpekyol ve Twist'te 2013 Yaz sezonu indirimi %50'ye varan fırsatlarla başladı. Markanın bazı ürünlerinde henüz hiç indirim yok, bazılarında %30 ve bazı parçalarda da net%50 indirim var.

Hatta benim ŞU POST'UMDA giydiğim papağan detayli tshirtümde de %30 indirim var. Almak isterseniz Twist'in mağazasından,  yakınında Twist olmayanlarda İnternet sitesinden yani BURADAN hemen tıklayarak satın alabilirler. Bence acele edin çünkü bedenler tükenmek üzere.

Yine İpekyol'un internet sitesinden ( TIK TIK)  veya 1v1y.com sitesinden de bu ürünlere bazı fırsatlarla  sahip olabilirsiniz.

Benden söylemesi, sizden alması:)) Zevkinize göre veya sezonda gözünüze kestirdiğiniz parçaları gidip İpekyol veya Twist'ten hemen kapın. Mesela ben;  sezonda gözüme kestirdiğim ve çoook beğendiğim bir İpekyol kolyeyi şimdiden ayırttım bile.


3 yorum:

  1. Bende indirimleri bekliyordum, bu haber iyi oldu :))

    YanıtlaSil
  2. That's great news! Have you picked up something for yourself?

    YanıtlaSil
  3. You can find in Ipekyol always some really great pieces.

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...