Sayfalar

16 Nisan 2018 Pazartesi

5 YIL OLMUŞ YAZMAYALI



Merhaba,

Ben eski moda blogger'ı olarak bloguma bugün bir göz atmak ve neler yazmışım bakmak için giriş yaptım. Veee inanamadım! Zaman nasıl geçiyor? Çok klişe olacak ama evet zaman çok hızlı geçiyor. En son post'umu (yazımı) tam beş yıl önce 2013'de yazmışım. 𝅓

Sosyal medyanın daha güçlenmesi, artık neredeyse tüm dünyanın avucumuzun içindeki telefonlarda olması, bilgilere bu vesileyle daha hızlı ve görselleriyle ulaşmak kolay geldiği için çoğu blogger yazmayı bırakıp instagram, youtube vb kanallara yöneldik. Tabii; hala istikrarlı çok güzel yazan blogger arkadaşlarımız var onları yürekten alkışlıyorum.

Hayat koşuşturması, değişen bakış açılarımız, arz ve taleplerimiz, yaşam şekillerimizin değişmesi, vizyonlarımızın farklılık göstermesi, belki de aldığımız yaşlarla ilintili büyümemiz ve olgunlaşmamız,  ilgi alanlarımın- mızın farklı yönlere kayması da bazılarımız da yazma isteğini azalttı.

Ben de bugün itibariyle elimden geldiğince artık başka konularda yazılarımı yazmaya karar verdim. Daha önce modaya ve alışverişe, kim ne giymişe olan aşırı merakım yerini uzun süredir (sadeleşmeye karar verdiğim ve böyle yaşadığım için) başka yerlerden bakış açısına bıraktı. Daha çok gezip gördüğüm yerleri yazmak istiyorum. Şimdi kendi penceremden başka paylaşımlarla sizinle olacağım. Zaten, HAYAT PAYLAŞINCA GÜZEL DEĞİL Mİ? ☺☺




Sevgiyle kalın ve beni okuyunn olur mu? :-))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...