Sayfalar

11 Aralık 2013 Çarşamba

MUST HAVE

Massimo Dutti, kesinlikle en beğendiğim ve yalın, elegan ama şık parçalar bulabildiğim bir marka. Aşağıdaki iki parça kesinlikle alınması gerekenler listemde.

Renk,model ve boy olarak da böyle bir çizme istiyordum.





Kaşmirin sıcaklığı ve yumuşaklığı ise bana her zaman pozitif enerji vermiştir. Kime vermez ki? Bu yüzden bu kaşmir kazak da listeme eklenmiştir. Başka renklerde ve başka modellerde kaşmir kazaklar da mevcut ve fiyatları bana göre çok da uçuk değil. Klasik parçalara yatırım yapmak her zaman daha akıllıca zaten. Detaylı göz atmak isterseniz BURAYA tıklayabilirsiniz.



11 yorum:

  1. Hülya'cım hoşgeldin :)) herikiside güzel ama özellikle çizmeye bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysun'cum hoşbuldum canım:)) Değil mi? Ben de çok beğendim gördüğün üzre:))

      Sil
  2. gerçekten must have diyorum:)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim markalardan biri.Yalnız sezon fiyatları bütçeme fazla geldiğinden hep aklımda kalıyor ürünler.Keşke fiyatı daha uygun olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bazı ürünlerin fiyatları yüksek kalıyor ama klasik temel parçalar alınacaksa değer derim. Belki indirimlerde denk gelirse alınabilir.Sevgiler.

      Sil
  4. Çok güzelmiş fiyatı nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 549-TL. buradan da inceleyebilirsiniz:

      http://www.massimodutti.com/webapp/wcs/stores/servlet/category/duttitr/en/30220002/792006/Shoes

      Sil
  5. The boots look so comfy!

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    YanıtlaSil
  6. Ayyy bayıldım çizmeye! Benim de tam olarak böyle bir modele ihtiyacım var. Kaşmir kazakları ben de çok seviyorum. Harika seçimler!

    YanıtlaSil
  7. Çizme tam senin sütun bacaklara göre şekerimm
    alınmalı :)

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...