Sayfalar

11 Aralık 2013 Çarşamba

Ben niye dönemiyorum? :((

Herkese bu soğuk Aralık gecesinden merhabaaa:))

Sanırım siz İstanbul'da kar bekliyorsunuz biz de Ayvalık'da onun sadece soğuğundan paydalanıyoruz. Çünkü Ayvalık'a kolay kolay kar yağmazmış. En son 10-15 yıl kadar önce biraz yağmış ama yerde kalması 3-4 satti geçmemiş.

Her neyse;ben bir önceki yazımda "SANIRIM BEN DÖNDÜM" diye başlık atıp paylaşımda bulunmuşum. ama bir baktım ki üzerinden taaaaamm 2 ay geçmiş. dönmek böyle mi olur? Yorumlarda sevgili AYSSTYLE (AYSUN) da: "döndüm demişsin ama üzerinden ne kadar çok zaman geçmiş" demiş çok da doğru demiş:))

Ben niye dönemiyorum? İnanın bilmiyorum:( Aslında her gün istediğim konuda canımın istediği gibi yazmak istiyorum ama gel gör ki bu instagram denen artık olayın orada döndüğü yerden de anlık paylaşımda bulunmak daha kolay geliyor. Hepimize öyle oluyor sanırım. Hala istikrarla instagrama rağmen, blogunda aktif olan arkadaşlarım var ve onları yürekten tebrik ediyorum.

Blogda yazamayıp, INSTAGRAM'ımda ki (buradan da görebilirsiniz) paylaşımlarımda en çok "BEĞEN" alan fotoğraflarım hangileri olmuş onları burada da sizinle paylaşmak istedim. En kısa sürede görüşmek üzere, sıcacık, sağlıkla ve sevgiyle kalın. Sizin oralara kar yağarsa kar fotoğraflarınızı da benim için paylaşın tamam mı? :))

Begüm Şen'in "Zeynep Arçay" tasarımlı deri etekli kombini.



Papiş'ler İzmir'de buluşmuş, özlem giderirken:) 
Bordo pırıltılı yumuşacık trikom: "Batik"


Papiş Hülya, en yakın arkadaşlarından biriyle yine İzmir'de hem alışveriş hem de keyif yaparken:)



Hadise'nin O Ses Türkiye'de giydiği ZARA elbisesi


Şiddetli yağmurun ardından kahvaltımı ederken evimin penceresinden gördüğüm doğa ananın muhteşem gökkuşağı görüntüsü. Gerçek renkleri ve manzara buradakinin 10 katı güzeldi.


Gülben Ergen'in canlı yayın programında giydiği "PİNKO" eteği


Hadise'nin,  yine O Ses Türkiye'de giydiği TOPSHOP elbisesi



Burcu Esmersoy'un Markafoni'ye özel "Sateen" markası için yaptığı çekimde çok beğendiğim leopar desenli kalem etek kombini.


İstanbul yılbaşı için çoktan hazırlanmış. Les Ottomans otelin girişinde ki bu güzel süsleme.



Aralık ayının ilk gününü karşıladığım " Hello December" adlı çalışmam:))


Çağla Şıkel'in canlı yayın programında giydiği "MYBESTFRIENDS" marka eteği. Eteği online sayfalarında incelemek isterseniz BURAYA bakabilirsiniz.


Veeeee ben:))) Ayvalık'da bir yerin açılışına gitmeden önce selfie çekimim:) 
Paltom: Icon, vizon rengi pırıltılı hırkam(her ne kadar sadece kolları görünse de hem çok kullanışlı hem de şık olduğunu düşünüyorum) ise: Batik







4 yorum:

  1. Sen post yaparsin ben kacirir miyim😊 insallah haftaya yeni post goryruz burda😉

    YanıtlaSil
  2. Begün Şen'in eteği ne kadar güzel!! :)

    YanıtlaSil
  3. Haaa gayret diyorum kuzum
    paylaşımların zevk veriyor bana

    sevgiler

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...