Sayfalar

29 Ocak 2011 Cumartesi

NE DEMEK BU "PAPİ"? NERDEN GELİYOR HİKAYESİ?

Sevgili Takipçilerim,

Birçok kişi Papi ne demek? Köpek ismi gibi v.s. şeklinde sorularla bana geliyorlar. Hemen sizinle hikayeyi ve anlamını paylaşmak istiyorum.

Ben, eşimin kuzeni YOUNGER PAPİ ve benim ağabeyimin kızı YOUNGEST PAPİ.Biz birbirmizi çok seven, yaşlarımız arasında epeyce farklarda olsa çok iyi anlaşan 3 bayan olarak(akıl yaşta değil baştadır atasözümüzün doğruluğunu da kanıtlayan)hikaye şöyle başlar.Tabii ki bu PAPİ kelimesinin kullanımını başlatan ben oldum.
Ben bu iki lokum, fıstık, benim için dünyalar güzeli iki güzelliğe PAPATYALARIM BENİM, CANLARIM, CANIMIN İÇİ kelimelerini aşırı sevgimden dolayı kullanıyordum.Derken bu iki fıstığa artık isimleriyle hitap etmemeye ve papatya buraya gel, papatya bakar mısın şu ayakkabının güzelliğine, papatya aşağı, papatya yukarı gibi ifadelerle seslenmeye başladım:-)) Zamanla da papatya yerini PAPİ veya PAPİŞ'e bıraktı.Yaklaşık 7-8 yıldır biz bahsi geçen üç bayan birbirimizi hep PAPİŞ diye çağırmaya ve bu şekilde hitap etmeye başladık.İşte bizim PAPİŞGİLLERİN hikayesi de böyle oluştu:-))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...