Sayfalar

31 Ocak 2011 Pazartesi

CLUTCH ÇANTALAR

Bu Kış Clutch Çantalar çok moda yani sapsız el çantaları.Aslında geçen yıldan ve önceki yıldan beri varlar ama clutchlar bu kış özellikle kendilerini çok daha benimsettiler.Gerçekten de farklı bir detay bence bu "CLUCTH"lar.
.
ACCESSORIZE, GUESS,MUDO, ZARA, MANGO, TOP SHOP, DKNY, NINE WEST, JUICY COUTURE ve daha bir çoğu.

 En çok zarf şeklinde olanı makbul. O yüzden bu sezon çantaları omuza asmak yok! Çantalar ister büyük ister küçük olsun, mutlaka elde taşınacak.

BENİM ÇOK AMA ÇOK BEĞENDİĞİM SEZON CLUCTCH'I AŞAĞIDAKİ TOPSHOP STONE BOX CLUTCH OLDU.FİYATI İNGİLTERE DE 40-POUND CİVARI.TÜRKİYEDE TOPSHOP'TA BU MODEL VAR MI BİLEMİYORUM.AMA DENK GELİRSEM VE ŞANSIMA KALIRSA KESİNLİKLE KAÇIRMAYI DÜŞÜNMÜYORUM:-)


Önceleri daha çok gece gezmelerinde tercih edilen Clutch çantalar artık hem gece hem de gündüz kullanımlar için ideal bir parça.Ayrıca clutch çantaların içinde bazı modellerde zincir veya deri sapları da olabiliyor.Bu durumda el çantanızı çapraz daha farklı bir tarzda da kullanabilirsiniz. Canlı renklerde olanları siyahtan daha çok tercih ediliyor.

Clutch çantalara bayıldım ben de istiyorum diyorsanız hazır indirimlerde hala devam ederken ZARA, MANGO,TOP SHOP,NINE WEST, GUESS gibi yerleri ziyaret edin derim.

6 yorum:

  1. bende bunlara bayılıyorum, o yüzden ele aldığın konular harika biz bayanların damarından vuruyorsun. Bu clutch lardan bir tane edinmek yetmez daha edinmek gerek...

    YanıtlaSil
  2. BEN DE PİTON YILANLI SİYAH VE ŞARAP RENGİ VAR,BİR DE VİZON VAR,MARKALARINI YAZMAYAYIM,REKLAMA GİRMESİN

    YanıtlaSil
  3. Yasemincim eminim çok çok güzellerdir.Eğer istersen resimlerini çekip bana gönderirsen ben de blogumda paylaşmaktan mutluluk duyarım.Aslında istersen markalarını da belirtebilirsin.Tercih senin.

    YanıtlaSil
  4. ZAGLIANI İNANILMAZ CLUTCH PİTON ÇANTALAR YAPIYOR,BİRDE PRADA NIN CLUTCLARI HOŞUMA GİDİYOR... BUNLARIN BEYMENDE İNDİRİM ZAMANLARINI KOLLAMAK GEREKİYOR TABİ ŞANSA KALIRSA

    YanıtlaSil
  5. Sevgili Yasemin,
    Bizimle bunları paylaşmanız çok güzel.Tşk.ederim.

    YanıtlaSil
  6. clutch cantaların gerı dönus yapacagını bılsem annemınkılerı verırmıydım hıc :(

    YanıtlaSil

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

LinkWithin

Masal şehir BRUGGE

Paris, Brugge, Brüksel rotamızın ikinci ayağı BRUGGE ile ilgili notlarımı okuyabilirsiniz. Umarım beğenirsiniz ve size de fikir verir. Benim...